У сучасних умовах господарювання для кожної організації роль ефективного менеджменту є визначальною. Сучасні тенденції сталого розвитку (глобалізація, цифровізація, трансформація, інноваційність розвитку) перед менеджментом організацій висувають принципово нові завдання і вимагають креативного підходу до їх виконання. Освітньо-професійна програма 073 «Менеджмент» спрямована на підготовку саме таких фахівців, які мають сучасні теоретичні знання та практичні навички і здатні вирішувати складні задачі організацій. Крім того, освітньо-професійна програма забезпечує формування не лише освітньої, але й соціальної складової особистості майбутнього менеджера, цілком адаптованого до соціально-психологічних реалій сучасного суспільства.
Унікальність освітньо-професійної програми вбачаємо в її орієнтації саме на галузевий та регіональний контексти, що зумовлені як потребами ключових підприємств, організацій, установ регіону, зокрема, переробної промисловості, так і потенційними сферами вітчизняної господарської діяльності в цілому.
Освітньо-професійна програма є практично-орієнтованою. Цикл загальної підготовки забезпечує надання фундаментальних теоретичних, методичних та методологічних знань щодо закономірностей формування, функціонування, інноваційного розвитку та управління сучасними організаціями та установами в умовах сталого розвитку. Цикл професійної підготовки орієнтований на набуття професійних компетентностей сучасних менеджерів, здатних адаптуватися до мінливого ринкового середовища та приймати ефективні управлінські рішення. Цикл практичної підготовки забезпечує формування фахівців-менеджерів з новим перспективним способом системного мислення.
Навчання проводиться в активному дослідницькому науковому середовищі, що передбачає використання інтерактивних, відкритих та проблемних лекцій, семінарів і круглих столів із запрошенням відомих фахівців і практиків з менеджменту, бізнес-тренінгів, кейс-методів, а також застосування сучасних освітніх інформаційно-комунікаційних технологій. Розвиток професійних та дослідницьких компетентностей забезпечується долученням здобувачів до різноманітних науково-практичних заходів Класичного фахового коледжу СумДУ (Всеукраїнських конкурсів студентських наукових та кваліфікаційних робіт, щорічної науково-методичної конференції «Транспортна та будівельна галузі: тенденції розвитку та стратегічні ініціативи», Науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів, учнів «Перший крок у науку: Конотопські наукові студії»), програм академічної мобільності, а також різноманітних конкурсів, тренінгових програм, круглих столів і конференцій. Отримання студентами таких знань і професійних компетентностей забезпечується логічною структурою освітньо-професійної програми та програмами навчальних дисциплін.
Освітньо-професійна програма є студентоцентрованою. Здобувачі вищої освіти освітньо-професійної програми 073 «Менеджмент» мають можливість формувати індивідуальну освітню траєкторію через:
– вільний індивідуальний вибір навчальних дисциплін, представлених у вибірковій частині освітньо-професійної програми;
– участь у формуванні індивідуального навчального плану;
– можливість індивідуального вибору способу вивчення навчальної дисципліни – традиційна форма, он-лайн навчання;
– можливість індивідуального вибору тематики індивідуальних завдань, курсової роботи;
– можливість участі у програмах внутрішньої та міжнародної мобільності, в тому числі віртуальних академічних обмінів;
– можливість визнання результатів навчання за результатами вивчення масових онлайн курсів, неформальної освіти;
– можливість вибору місць проходження практики;
– можливість переходу на індивідуальний графік навчання.
Працевлаштування випускників програми можливе у організаціях та установах різних видів діяльності. Випускники можуть займати посади керівників організації або її структурних підрозділів, а також виконувати професійну роботу на рівні лінійних та функціональних підрозділів організацій. Перевагами випускників програми є володіння цілісним комплексом знань та практичних навичок, необхідних для ефективного управління та розвитку сучасних організацій.