Клуб комп’ютерної грамоти

Клуб комп’ютерної грамоти створений і працює для підвищення цифрової, комп’ютерної грамотності, розвитку технічних та інтелектуальних здібностей молоді міста Конотоп. Девіз даного Клубу “Успішна молодь = успішна громада!” Ми організовуємо курси з програмування, веб-дизайну, 3D-моделювання, а також проводимо хакатони та конкурси. Наші учасники мають можливість реалізувати свої ідеї та створити власні проєкти.

Учасники Клубу комп’ютерної грамоти, що діє в рамках проєкту “Коло друзів” Благодійного фонду «Відень» та Класичного коледжу СумДУ за підтримки Благодійної організації Welthaus Graz, майстерно та завзято розбираються з новими цікавими конструкторами, вчаться планувати, реалізовувати та досягати поставленої мети.

Залучення учнів, здобувачів освіти, представників працюючої та непрацюючої молоді, в тому числі ВПО, дітей військовослужбовців, підлітків з обмеженими можливостями,  з сімей, що опинилися у тяжких життєвих ситуаціях до занять на ПК, різних  гаджетах, STEM-конструкторах,  сприяє створенню дружньої робочої атмосфери, покращенню технічних навичок пошуку інформації, її обробки та доцільного використання.

Допомога в освоєнні необхідного програмного забезпечення у формі неформальної освіти завжди є актуальною та затребуваною. Форми проведення різноманітні і цікаві: від колективних, групових занять на STEM конструкторах, різних змагань на правильність і вчасність, квестів, до індивідуальних – з керівником у необхідному програмному середовищі.

Заняття відбуваються як в комп’ютерних класах, так і на виїзних Клубах (за вимоги, наприклад, для дітей з вадами зору Спеціалізованої школи-інтернату м. Конотоп чи дітей військовослужбовців).

Найцікавіші заходи, які ми організували:

«Квест з електроніки на STEM-конструкторах»,

«Робота учнів у графічних редакторах по створенню листівок ЗСУ»,

«Практичне заняття в Microsoft Excel»,

«Я і семантичні пошукові системи» тощо.

Долучайся до роботи в Клубі, де легко і безпечно ти можеш навчатись та працювати в електронному просторі. Круглі столи учасників, он-лайн зустрічі, командні завдання, квести, STEM-освіта – запорука цифрової компетентності молоді міста.