Сучасні виклики викладання фізики: онлайн-засідання ОМО викладачів фізики і астрономії

20 листопада 2025 р. відбулося онлайн-засідання обласного методичного об’єднання викладачів фізики і астрономії, участь у якому взяли і викладачі Класичного фахового коледжу.

Наталія ЛУШНИЦЬКА, викладач КЗ СОР «Шосткинський фаховий медичний коледж», представила доповідь «Освіта майбутнього: як прогресивні технології трансформують підготовку фахових молодших бакалаврів через змішане навчання». Вона порівняла очний та дистанційний формати та запропонувала технології, які варто використовувати як в очному, так і в змішаному навчанні. Її досвід показав, що правильне поєднання форматів відкриває нові можливості для якісної освіти.

Лада КРАМАР, викладач ВСП «Машинобудівний фаховий коледж СумДУ», виступила з доповіддю «Застосування платформ штучного інтелекту для розвитку пізнавальних інтересів та навичок здобувачів освіти». Лада Миколаївна наголосила, що сучасного здобувача освіти неможливо уявити без цифрового простору. На основі власного досвіду вона показала, як використати можливості штучного інтелекту для розвитку пізнавальних інтересів та навичок здобувачів освіти, а також представила вебресурси, які будуть корисні для всіх учасників освітнього процесу: вбудований в Google Class блокнот, платформа AR-Book, Gemini, Storybook тощо

Віталій КИПАРИС, викладач ВСП «Класичний фаховий коледж СумДУ», презентував доповідь «Розвиток професійних компетентностей здобувача освіти через розв’язання реальних фізичних кейсів». Наш колега наголосив на тому, що фізика – це не просто навчальна дисципліна. Це інструмент пізнання навколишнього світу. На прикладі одного заняття Віталій Євгенович продемонстрував логічний ланцюжок від постановки проблеми до її творчого осмислення. Викладач має зацікавити молодь до наукових досліджень, мотивувати та спонукати до самостійного оволодівання знаннями.

Дякуємо спікерам за цінну інформацію, натхнення та готовність ділитися досвідом! Такі зустрічі об’єднують освітянську спільноту та допомагають рухатися вперед, впроваджуючи кращі практики в освітній процес.