З нагоди Міжнародного дня академічної доброчесності коледжани долучилися до важливої гостьової лекції, присвяченої найбільш актуальному виклику сучасної освіти – впливу штучного інтелекту.
Захід зібрав викладачів, здобувачів освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр спеціальностей А5 (015) Професійна освіта (за спеціалізаціями), спеціалізація А 5.31 Будівництво та зварювання (освітньо-професійна програма «Професійна освіта. Будівництво та зварювання»), А7 (017) Фізична культура і спорт (освітньо-професійна програма «Фізична культура і спорт»), F7 (123) Комп’ютерна інженерія (освітньо-професійна програма «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж», G11 (133) Машинобудування (за спеціалізаціями), спеціалізація G 11.01 Верстати та інструменти (освітньо-професійна програма «Технологія обробки матеріалів на верстатах і автоматичних лініях») та G19 (192) Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-професійна програма «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів»), а також освітнього ступеня бакалавр спеціальностей 133 Галузеве машинобудування (освітньо-професійна програма «Галузеве машинобудування») та А5 (015) Професійна освіта (за спеціалізаціями), спеціалізація А 5.31 Будівництво та зварювання (освітньо-професійна програма «Професійна освіта. Будівництво та зварювання»).
Лекторкою виступила завідувачка кафедри кібербезпеки Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, канд. техн. наук, доцент Олена КРАЙНЮК.
Під час лекції учасники зустрічі проаналізували, як штучний інтелект (далі – ШІ) впливає на ключові аспекти сучасної освіти, зокрема академічну доброчесність, інформаційну безпеку та етичні стандарти освіти.
Олена КРАЙНЮК провела аналітичний огляд впливу ШІ на академічні стандарти, допомогла зрозуміти, як надалі усвідомлено користуватися ШІ-інструментами на основі балансу між ефективністю навчання та академічною етикою.
Були детально розглянуті такі питання:
• ШІ як захисник академічної доброчесності: використання інструментів для виявлення та попередження порушень;
• Інтеграція етики ШІ в освітній процес: як навчати здобувачів освіти етичному використанню нових технологій;
• Спільне обговорення правил співіснування з ШІ на основі балансу між ефективністю навчання та етикою.
Лекція стала важливим кроком у підготовці педагогічного складу та здобувачів освіти до викликів цифрової трансформації.
Такі зустрічі підтверджують прихильність коледжу до високих стандартів академічної доброчесності та готовність до формування нових етичних навичок роботи в еру штучного інтелекту.
