Викладачі Класичного фахового коледжу СумДУ Світлана ВЕСПЕРІС та Оксана ДИННИК, експерти Національного агентства кваліфікацій, долучилися до вебінару на тему «Акредитація кваліфікаційних центрів: практичні кейси».
Під час заходу обговорювали питання, пов’язані з процедурою розроблення контрольно-оцінювальних матеріалів, а також найпоширеніші помилки, які можуть виникати під час підготовки документів до акредитації.
На початку вебінару виступив член Національного агентства кваліфікацій В’ячеслав КУЧЕР, який зазначив, що Агентство є лідером у розбудові Національної системи кваліфікацій, забезпечує сприятливі умови для розвитку людського капіталу через взаємодію освіти і ринку праці та сприяє узгодженій діяльності законодавчої та виконавчої влади, роботодавців, професійних спільнот і профспілок. Він зауважив, що на сьогодні в Україні створено 133 кваліфікаційні центри, 94 з яких акредитовано. До роботи Національного агентства кваліфікацій залучено велику команду експертів (понад 560 осіб), навчання та відбір яких постійно здійснює Агентство. В’ячеслав КУЧЕР підкреслив, що, попри поточну ситуацію в Україні, розвиток мережі кваліфікаційних центрів зростає.
Експерт з акредитації кваліфікаційних центрів Людмила БЄЛАЙЧУК поділилась досвідом розробки контрольно-оцінювальних матеріалів для здійснення процедур оцінювання результатів навчання за професійною кваліфікацією.
Олександр ДАРЧІ як досвідчений експерт Національного агентства кваліфікацій, який був залучений до проведення понад 10-ти експертиз, розповів про найпоширеніші помилки завідувачів кваліфікаційних центрів під час підготовки документів для проведення експертизи.
Керівник відділу акредитації кваліфікаційних центрів управління кваліфікаційних центрів секретаріату Національного агентства кваліфікацій Наталія ПРОКОПЕНКО зосередила увагу присутніх на основних моментах процедури подачі документів для проведення експертизи кваліфікаційних центрів.
Вебінар став чудовою нагодою дізнатися більше про процедуру акредитації та отримати корисні інсайти й практичні кейси щодо уникнення найпоширеніших помилок у підготовці документів.