Наставники академічних груп коледжу дискутували на тему розвитку лідерського та творчого потенціалу

29 січня 2025 року в Класичному коледжі СумДУ відбулося методичне об’єднання наставників академічних груп, які прагнуть розвивати потенціал здобувачів освіти та надихати їх на нові досягнення. Тема зустрічі «Мотивація до реалізації особистісного, творчого, лідерського потенціалу здобувачів освіти у сучасний період» стала не лише предметом обговорення, а й важливим кроком на шляху до вдосконалення освітнього процесу.

На початку зустрічі заступники директора В’ячеслав Рязанцев та Людмила Гаценко звернулися до наставників груп з інформаційними повідомленнями про організацію якісної комунікації зі здобувачами освіти, контроль відвідування занять та успішності здобувачів, про підготовку закладу до акредитаційних процедур, графік освітнього процесу у ІІ семестрі тощо.

Педагог-організатор Наталія Борута презентувала колегам календарний план заходів ювілейного для коледжу 2025-го року.

Першою у діалозі про лідерський та творчий потенціал студентів розпочала свою доповідь наставниця та викладачка Ольга Клименко, розкривши важливі аспекти сучасних викликів у формуванні лідерського потенціалу серед студентів. Її доповідь стала своєрідним орієнтиром для наставників щодо розуміння того, як адаптуватися до швидких змін у суспільстві і системі освіти, і як підтримати студентів у формуванні лідерських якостей в умовах сьогодення.

Руслана Кузько у своєму виступі поділилася інноваційними методами мотивації здобувачів освіти. Різноманітні техніки та стратегії мотивації стали важливою частиною обговорення.

Юлія Шпінь поділилася досвідом використання творчих підходів для розвитку лідерських якостей, що, без сумніву, стало перлиною зустрічі. Її ідеї показали, як інтеграція творчості та нестандартних рішень може змінити підхід до навчання і сприяти розвитку лідерських здібностей у студентів.

Не менш важливим стало питання формування стипендіального рейтингу, яке висвітлила Юлія Бібік. Спираючись на положення про стипендіальне забезпечення, вона звернула увагу на значення цього аспекту для студентів та те, як він впливає на мотивацію до навчання.

Світлана Печенко закцентувала увагу на важливості анкетування студентів щодо їх участі в НМТ. Результати цього анкетування є важливим інструментом для подальшого вдосконалення освітнього процесу та мотиваційної роботи з молоддю.

Важливим моментом зустрічі стало обговорення анонсів іміджевих заходів коледжу, які будуть проведені в другому семестрі. Залучення наставників до їх організації стало не лише важливим кроком для підтримки навчального процесу, а й можливістю для розвитку творчих ідей самих наставників.

По завершенні заходу обговорили питання оцінювання якості навчального процесу студентами відділення бакалаврату, яке підняла Оксана Динник. Воно є надзвичайно важливим для вдосконалення якості освіти та забезпечення студентів усіма необхідними умовами для їхнього розвитку.

Засідання методоб’єднання, безумовно, є майданчиком для обміну досвідом, новими ідеями та мотивацією для подальшого розвитку. Докладно обговорена тема заходу дає можливість наставникам ще раз осмислити свої підходи до виховання лідерів, які в майбутньому змінюватимуть наш світ.