Хто кого навчає: ми – штучний інтелект, чи навпаки?

Викладачі Класичного фахового коледжу СумДУ та представники Бібліотечно-інформаційного центру взяли участь у змістовній онлайн-зустрічі на тему: «Хто кого навчає: ми – штучний інтелект, чи навпаки?».

Серед промовців були Олексій МОЛЧАНОВСЬКИЙ та менеджерка з розвитку системи StrikePlagiarism.com Анна ЧУДАК.

Під час обговорення учасники порушили добре відомі питання академічної доброчесності, однак уже в новому вимірі. Було наголошено, що антиплагіатні системи є важливим інструментом запобігання копіюванню, а сучасні технології штучного інтелекту можуть стати потужними помічниками викладачів і здобувачів освіти – за умови їхнього свідомого та етичного використання.

Учасники шукали відповіді на ключові запитання:
• як ефективно застосовувати ШІ в освітньому процесі?
• як зробити ШІ-контент справді оригінальним?
• як зберегти унікальний стиль, ідеї та творчий внесок здобувача освіти?

Основні висновки зустрічі:
• антиплагіат – це інструмент підтримки доброчесності, а не покарання;
• системи для виявлення ШІ-контенту мають допомагати, а не залякувати здобувачів освіти;
• освіта майбутнього ґрунтується на співпраці, відкритості та взаємній довірі.

Разом ми формуємо сучасну, чесну й відкриту академічну спільноту, у якій технології працюють на користь освіти, а не проти неї.