06 березня 2025 р. відбулася зустріч зі здобувачами освіти 221, 222 та 223 груп спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-професійна програма «Будівництво та експлуатація будівель і споруд») Класичного фахового коледжу щодо забезпечення реалізації ними права на вільний вибір навчальних дисциплін.
У коледжі розроблено механізм функціонування індивідуальних освітніх траєкторій. Так, порядок формування вибіркового складника індивідуального навчального плану здобувача освіти за освітньо-професійною програмою регламентовано Положенням про організацію викладання дисциплін вільного вибору. Процес вибору полягає у вільному виборі здобувачами освіти навчальних дисциплін таких напрямків, які відображають їхні інтереси, вподобання та плани на майбутнє працевлаштування. Такий підхід дозволяє створювати зі стандартних елементів (навчальних дисциплін) нестандартні об’єкти (професійні компетентності).
Процедура формування вибіркового складника індивідуального навчального плану здобувача освіти за освітньо-професійною програмою «Будівництво та експлуатація будівель і споруд» проводиться на засадах прозорості та студентоцентризму.
У цьому інформативному заході взяли участь Людмила БАНДУРКА (завідувач відділення «Будівництво будівель і споруд та землевпорядкування»), Юлія САХНЮК (гарант освітньої програми та голова циклової комісії «Будівництво та експлуатація будівель і споруд»), викладач ЗФПО Світлана РУДИЦЯ.
Здобувачі освіти були ознайомлені з чинним Положенням про організацію викладання дисциплін вільного вибору, з порядком, термінами, особливостями запису на вивчення запропонованих навчальних дисциплін та умовами формування навчальних груп для вивчення вибіркових навчальних дисциплін.
Запропоновані для формування індивідуальної освітньої траєкторії вибіркові навчальні дисципліни загальної та фахової підготовки з відповідних Каталогів мають і практичну цінність для майбутніх будівельників, тому здобувачі освіти мали конкретні питання щодо предметів, які найбільше відповідають їхнім особистісним та професійним планам на майбутнє.
Тож думаємо, плануємо, обираємо навчальні дисципліни з фокусом на майбутнє!