16 квітня 2025 р. відбулося чергове онлайн-засідання обласного методичного об’єднання викладачів економічних дисциплін. Формат зустрічі – круглий стіл з обміну досвідом, на якій зібралися понад 50 учасників. ВСП «Класичний фаховий коледж СумДУ» на заході представляли викладачі Ольга КЛИМЕНКО, Ганна САМУСЬ та Ольга ЩЕРБИНА.
Присутні долучилися до обговорення актуальних питань:
• «Фільми, що «вмикають» мозок: як кіно допомагає вчитись і розуміти більше» (доповідачка – Ольга ЩЕРБИНА, викладачка Класичного фахового коледжу СумДУ). Було продемонстровано досвід використання сучасного інтерактивного методу викладання: залучення здобувачів освіти до обговорення документальних та художніх фільмів під час вивчення фінансово-економічних дисциплін. Спікерка не лише поділилася власною україномовною колекцією профільного відеоконтенту, але й надала практичні рекомендації, як зробити його використання креативним і ефективним інструментом комунікації та навчання.
• «Неформальна освіта у викладанні економічних дисциплін» (доповідачка – Ганна САМУСЬ, викладачка Класичного фахового коледжу СумДУ). Було представлено алгоритм залучення здобувачів освіти до неформальної та інформальної освіти в межах вивчення економічних дисциплін. Спікерка ознайомила присутніх з нормативно-правовою базою, яка регламентує цю сферу діяльності, продемонструвала освітні платформи для використання учасниками освітнього процесу, а також окреслила механізм визнання та оцінки здобутків здобувачів освіти адміністрацією коледжу.
• «Досвід організації навчальної роботи під час війни» (доповідачка – Ольга ПОПОВИЧ, викладачка Конотопського індустріально-педагогічного фахового коледжу СумДУ). Спікерка поділилася досвідом поєднання очного і дистанційного навчання з його викликами та перспективами; продемонструвала широкий спектр діяльності, до якої залучаються і мають досягнення здобувачі освіти коледжу, попри складні умови воєнного стану (навчальні заняття, наукові гуртки, екскурсії, конкурси, олімпіади, конференції, гостьові лекції, навчальна практика тощо).
• «Інтерактивні методи навчання при викладанні економічних дисциплін» (доповідачка – Ольга БАБЕНКО, викладач Сумського фахового коледжу СНАУ). Було узагальнено досвід використання розробки інтерактивних завдань для здобувачів освіти з використанням платформ Woolclap, Kahoot, Fliphiti, Gamma тощо. Спікерка не лише продемонструвала власні розробки, але й навела переконливі докази того, що впровадження інтерактивних вправ підвищує зацікавленість здобувачів освіти, якість засвоєння матеріалу та допомагає знизити рівень недоброчесності під час навчання.
Загалом учасники круглого столу охарактеризували зустріч як змістовну, динамічну й по-справжньому натхненну. У фіналі дискусії всі зійшлися на думці: найважливіше сьогодні – не просто говорити про економіку, а зробити так, щоб молодь розуміла її реальні виклики та загрози, йшла в ногу з часом і була готова діяти свідомо в складних умовах сучасного світу.