Міжнародне підвищення кваліфікації викладачів коледжу в Технічному університеті Дрездена (Німеччина)

З 11 жовтня по 10 грудня 2024 р. міжнародне підвищення кваліфікації пройшли Тетяна ТАРАСЕНКО та Владислав ТЕТЕРА, викладачі Класичного фахового коледжу СумДУ, які забезпечують провадження освітньої діяльності за освітньо-професійною програмою «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів» зі спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія.

Підвищення кваліфікації передбачало серію вебінарів «Digital Research: Основи наукової діяльності», які відбувалися на базі Технічного університету Дрездена (Німеччина) та метою яких є розвиток компетенцій у сфері організації та проведення наукових досліджень українських закладів вищої освіти.

Лекторкою та координаторкою проєкту була Маріанна ШУЛЬЦ, наукова співробітниця професури Технічного університету Дрездена в Центрі Досліджень Центральної та Східної Європи (ZMOE).

У період підвищення кваліфікації Тетяна ТАРАСЕНКО та Владислав ТЕТЕРА виконували поставлені задачі в різних освітніх напрямках: активно брали участь у дискусіях, працювали з різними онлайн-ресурсами, а також у малих групах. Незвичний режим роботи під час вебінарів надав викладачам новий досвід проведення занять і виявив численні напрямки для вдосконалення та осучаснення освітнього процесу загалом.

Після успішного виконання всіх тематичних блоків у формі практичних завдань викладачі отримали сертифікати про закінчення курсу «Digital Research: Основи наукової діяльності» обсягом 4 ECTS (120 академічних годин).

Професійний розвиток педагогічних працівників такого рівня засвідчує значний потенціал педагогічного колективу коледжу, тому очікуємо на нові можливості підвищення кваліфікації у різних напрямках.

Серія вебінарів відбулася за підтримки Німецької служби академічних обмінів (DAAD) у межах проєкту Establishment of German-Ukrainian University Network for Securing Successful Education in Ukrainian Universities in Time of War and Crisis програми фінансування Ukraine digital: Ensuring academic success in times of crisis, 2024.