31 жовтня 2024 р., напередодні Дня залізничника, у м. Києві відповідно до проведеної філією «Центр професійного розвитку персоналу» АТ «Укрзалізниця» спільно з Молодіжною радою Професійної спілки залізничників та транспортних будівельників України профорієнтаційної роботи із закладами професійної (професійно-технічної) та вищої освіти відбувся підсумковий профорієнтаційний захід «Успішний старт кар’єри залізничника», на якому Класичний фаховий коледж презентував свій проєкт «Обирай, подорожуй, працюй!». Окрім нашого коледжу, до цього етапу з дванадцяти закладів освіти дійшло ще три: Національний університет «Львівська політехніка», Запорізький професійний ліцей залізничного транспорту та Знам’янський професійний ліцей.
Класичний фаховий коледж представляли здобувачі освіти спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-професійна програма «Будівництво, обслуговування і ремонт залізничних колій») відділення «Транспортного будівництва»: РОЗДОРОЖНЮК Анна, КОШЕЛЄВ Олександр, НЕОФІТНИЙ Ростислав під керівництвом викладача ПАВЛЕНКО Наталії. Вони зазначили, що їхня мета – дати молоді впевненість в обраній професії, показати, що для них на залізниці є можливості професійного росту та перспективна робота.
Особливим моментом виступу була розповідь про Конотопську дитячу залізницю, яка з’явилася в місті в 1967 р. Її довжина сягала двох кілометрів. Залізниця була кільцевою, вузькоколійною. На жаль, сьогодні ми маємо лише спогади, декілька світлин і фрагмент унікального відео, датованого 1972 роком.
Важливою частиною заходу стало відвідування Київської дитячої залізниці, де коледжани змогли поринути в атмосферу залізничного світу, познайомитися з історією та особливостями дитячої залізниці.
Результати презентованих проєктів будуть оголошені вже завтра 01 листопада 2024 р. Сподіваємося, креативний підхід та ґрунтовна підготовка наших представників будуть гідно оцінені експертною комісією.
Участь у подібних заходах не лише підвищує імідж Класичного фахового коледжу, а й сприяє популяризації залізничних спеціальностей серед молоді та зміцненню партнерських зв’язків між освітою та виробництвом.