Акредитовані освітньо-професійні програми є складовою іміджу закладу фахової передвищої освіти в наданні якісних освітніх послуг та визначення траєкторії розвитку закладу освіти. Процедура акредитації збільшує довіру до фахової передвищої освіти в Україні та сприяє інтеграції закладів освіти до європейського освітнього простору. Підготовка конкурентоспроможних фахівців безпосередньо залежить від якості розробленої освітньо-професійної програми й тих педагогічних працівників, які її реалізують.
11 жовтня 2024 р. представники Класичного фахового коледжу, зокрема гаранти освітніх програм, голови випускових циклових комісій, завідувачі відділень, працівники відділу ліцензування та акредитації та заступники директора, долучились до важливої зустрічі – міжрегіонального онлайн-семінару про внесення змін у переліку питань до критеріїв оцінювання якості освітньо-професійної програми у сфері фахової передвищої освіти.
Захід, який об’єднав більше 550 осіб, проводився за участі начальника управління контролю та акредитації у сфері фахової передвищої і вищої освіти Державної служби якості освіти та ДОУ «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» для керівників, заступників директорів закладів ФПО, П(ПТ)О, які здійснюють підготовку фахівців у сфері фахової передвищої освіти у Миколаївській, Дніпропетровській, Донецькій, Житомирській, Кіровоградській, Луганській, Сумській, Тернопільській, Харківській, Хмельницькій, Черкаській, Чернігівській областях.
Під час онлайн-зустрічі наголошено, що найбільшу частку змін внесено до питань критерію 1 «Структура та зміст освітньо-професійної програми» та критерію 5 «Кадрове забезпечення реалізації освітньо-професійної програми» у звітах за результатами самооцінювання та у звітах експертів за результатами акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми фахової передвищої освіти.
Коледжани зауважили, що зміни та нові напрацювання дозволять не лише вдосконалити організацію проведення акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми у сфері фахової передвищої освіти, а й наблизять зміст програми до вимог ринку праці та розуміння випускником його місця на сучасному ринку праці, а також деталізують співпрацю з роботодавцями на всіх етапах підготовки фахівця у сфері фахової передвищої освіти.
Дякуємо педагогічній спільноті фахової передвищої освіти за співпрацю та розвиток якісної освіти нашої держави.