Зустріч, що формує якість: як удосконалюють освітній процес на спеціальності 073 Менеджмент

30 квітня 2025 р. у коледжі відбулася робоча зустріч адміністрації та викладачів, які забезпечують підготовку здобувачів освіти за спеціальністю 073 Менеджмент. Метою обговорення стали актуальні питання організації освітнього процесу, завершення навчального року, а також підготовка здобувачів освіти до найвідповідальніших етапів – заліково-екзаменаційної сесії, державної підсумкової атестації та захисту кваліфікаційних робіт бакалаврів.

Гарант освітньої програми Світлана ВЕСПЕРІС (канд. екон. наук, доцент) акцентувала увагу на важливості інтеграції сучасних компетентностей в освітній процес: «Ми готуємо не просто менеджерів, а адаптивних лідерів. Саме тому зміст навчання має відповідати реальним викликам бізнес-середовища».

Голова циклової комісії «Бакалаврат зі спеціальності «Менеджмент» Ольга ЩЕРБИНА доповіла про результати виробничої практики та підготовки до підсумкової атестації здобувачів освіти: «Виробнича практика – це міст між навчанням і професійною діяльністю. Ми попрацювали над тим, щоб вона була максимально результативною. Для частини наших здобувачів освіти настає вирішальний етап навчання в коледжі: атестаційний кваліфікаційний іспит (для здобувачів освітнього ступеня молодший бакалавр) та захист кваліфікаційних робіт (для здобувачів освітнього ступеня бакалавр). Готуємося із відповідальністю та повагою до наших майбутніх випускників».

Директор коледжу Тетяна ГРЕБЕНИК (канд. пед. наук, доцент) наголосила на важливості контролю за дотриманням принципів академічної доброчесності: «Академічна доброчесність – це основа довіри до кожного диплома, виданого нашим коледжем. Ми вкладаємо знання, досвід і цінності в молодь, тому очікуємо чесності та самостійності в підсумкових роботах. Захист – це не перевірка навичок копіювання, це демонстрація того, ким ти став за роки навчання. Викладачі мають стояти на варті доброчесності, подаючи приклад здобувачам освіти».

Обговорили також:

  • організацію підсумкового контролю знань у форматі модульно-залікового тижня та екзаменаційної сесії;
  • покращення комунікації з роботодавцями під час проходження практики в майбутньому;
  • вимоги до якості оформлення та захисту кваліфікаційних робіт;
  • підтримку здобувачів освіти в підготовці до атестаційного кваліфікаційного іспиту і захистів кваліфікаційних робіт бакалаврів.

За підсумками зустрічі окреслено конкретні кроки щодо посилення взаємодії між викладачами, здобувачами освіти та роботодавцями. Очікується, що запропоновані рекомендації зроблять завершення навчального року більш ефективним і прозорим.

Ми не просто навчаємо – ми формуємо конкурентоспроможних фахівців!