У цей нелегкий для всіх час стабільність психоемоційного стану здобувачів освіти, їхня здатність до адаптації безпосередньо залежать від дорослих, які їх оточують. Саме тому, зростає значущість обізнаності педагогічних працівників щодо надання першої психологічної допомоги та підтримки дітей у стані стресу.
Педагоги мають тісний контакт зі здобувачами освіти. Відповідно, сприяння відновленню емоційної стабільності педагогів у стресових ситуаціях та розвитку їхньої психологічної стійкості безпосередньо впливає на розуміння та підтримку здобувачів освіти під час війни.
У межах загальнообласного проєкту «Завжди поруч» психологічною службою коледжу проводяться заняття для педагогічних працівників. Їх метою є надання систематичної психологічної підтримки педагогам як важливої умови для збереження психічного здоров’я здобувачів освіти.
Такі щотижневі зустрічі спрямовані на безпосередню стабілізацію психоемоційного стану самих педагогів та працівників коледжу. Під час занять практичний психолог та соціальний педагог використовують різноманітні методи, такі як вправи на розслаблення, позитивні афірмації, елементи арт-терапії, терапевтичні казки тощо, щоб допомогти педагогам налаштуватися на роботу та зменшити рівень власного стресу. Надзвичайно важливою є й інформація про ефективні техніки стабілізації емоційного стану, активізацію внутрішніх ресурсів та розвитку психологічної стійкості як у дітей, так і у дорослих. У роботі використовуються інформаційні повідомлення, практичні вправи та ігри, що дозволяють педагогам не лише отримати знання, але й відпрацювати конкретні навички.
Проєкт «Завжди поруч» відіграє значну роль у наданні психологічної допомоги та є підтримкою для педагогів коледжу, забезпечуючи основу для створення комфортного та безпечного освітнього середовища, що є особливо важливим у складних умовах воєнного часу.